تهران- ایرنا- مهاجم تیم صنعت نفت آبادان گفت: با تک امتیاز این بازی توانستیم تا تیم‌مان‌ را در جدول نگه داریم و برای سقوط نکردن در بازی‌های آتی بیشتر خواهیم جنگید.

به گزارش ایرنا، حسن بیت سعید پس از تساوی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازی به طور قطع سه امتیاز بازی به‌ درد استقلال می‌خورد تا خود را در کورس قهرمانی نگه دارند. این یک امتیاز، برای ما حساس بود.

وی بیان کرد: برای بقا و نگه داشتن این تیم با مشقت توانستیم این بازی را به تساوی بکشانیم. این هواداران از هزاران کیلومتر دورتر به تهران آمدند تا تیم خود را تشویق کنند و ما توانستیم با این تک امتیاز دل آنان را شاد کنیم و با تلاش در بازی‌های آتی امیدوار بوده تادر لیگ برتر بمانیم.

بیت سعید در خصوص شخصیت عبدالله ویسی گفت: شناخت کاملی از او دارم چه در استقلال خوزستان و چه در صنعت نفت. او از لحاظ فنی بسیار خوب است ولی از همه مهمتر توانست از لحاظ روحی و روانی با بچه‌ها کار کند. بازیکنان همان نفرات هستند ولی ویسی توانست بین دو نیمه، حس جنگندگی را به تیم تزریق کند.

تیم استقلال در هفته بیست و هشتم در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که در نهایت، ۲ تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند.