تهران- ایرنا- سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در واکنش به شایعاتی در خصوص لغو دیدار امروز پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی گفت: در حال حاضر تیم فنی ما به آزادی رفته و درحال بررسی است تا اگر شرایط مهیا باشد، میزبانی صورت گیرد.

مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی روز شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا در واکنش به شایعاتی درخصوص لغو بازی پرسپولیس و پیکان به میزبانی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: در حال حاضر ورزشگاه آزادی زیر بار بازسازی و تعمیرات است به همین دلیل ما موظف هستیم در فاصله ۲۴ ساعت قبل از برگزاری هر بازی، تجهیزات ساخت و ساز مستقر در ورزشگاه را خارج کنیم. حتی نباید یک چکش هم در داخل ورزشگاه باشد چون خطرناک است.

وی افزود: با توجه به مشخص بودن روز و ساعت هر بازی، میزبانی آزادی از رقابت‌ها، ۲۴ ساعت قبل باید به شرکت توسعه اعلام شود. این را هم در نظر داشته باشید که بلافاصله بعد از پایان هر بازی، مجددا تجهیزات ساخت و ساز به داخل آزادی منتقل می‌شود. با عنایت به این‌که روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه آزادی میزبان بازی استقلال و صنعت‌نفت آبادان بود، بعد از این دیدار، تجهیزات به داخل ورزشگاه آزادی منتقل شد و این درحالی است که سازمان لیگ چیزی در خصوص میزبانی ورزشگاه آزادی از بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان اعلام نکرده بود.

عسگریان ادامه داد: ساعت ۸ صبح مکاتبه‌ای با سازمان لیگ داشتم و عنوان کردیم اگر ورزشگاه آزادی میزبان بازی امروز پرسپولیس است چرا موضوع را به ما اعلام نکرده و درخواستی در این خصوص ارسال نکرده‌اید؟ با توجه به حضور پیمانکار در آزادی باید دست کم از ۲ الی ۳ روز قبل موضوع میزبانی‌ها را بدانیم. بعد از نامه‌نگاری ما با سازمان، تازه موضوع میزبانی را به ما اعلام کرده‌اند. در حال حاضر تیم فنی ما به آزادی رفته و درحال بررسی است تا اگر شرایط مهیا باشد، میزبانی صورت گیرد.

وی در واکنش به تاکید شورای تامین مبنی بر برگزاری بازی دو تیم در ورزشگاه آزادی و این‌که این تاکید به معنی برگزاری قطعی بازی پرسپولیس و پیکان در این ورزشگاه خواهد بود، گفت: در حال حاضر نمی‌توان به قطعیت بگوییم که بازی حتما در آزادی برگزار می‌شود، چون تجهیزات در داخل آزادی مستقر است و باید خارج شود. با این حال همکاران ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بازی برگزار شود. ما هیچ مشکلی برای برگزاری این بازی و بازی‌های دیگر نداریم مشروط بر این که از قبل به ما اعلام شود.