تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از باشگاه‌های استقلال و سپاهان گفت: امیدواریم روزی برسد که همه حواسشان تنها به تیم خودشان باشد. برنامه بازی‌ها را فروردین اعلام کردند و اگر اعتراض داشتند باید زودتر اقدام می‌کردند.

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار این تیم با پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال درباره تجلیل از محمود خوردبین و ناصر محمدخانی پیش از این بازی گفت: خوردبین شناسنامه باشگاه پرسپولیس است و از سازمان لیگ تشکر می‌کنیم که به یاد پیشکسوتان هستند. جایگاه و منزلت پیشکسوتان خیلی بالاتر است اما در باشگاه به حد وسع آمدیم که از این پیشکسوتان تجلیل کنیم.

درویش افزود: ما هم برای اینکه بتوانیم بزرگ شویم باید در کنار بزرگانی مانند خوردبین درس یاد بگیریم. همین حضورشان گرمابخش است و از پتانسیل‌شان بهره می‌بریم. حضور معنوی خیلی بالاتر از حضور مادی است.

وی در ادامه درباره اعتراض استقلال به میزبانی پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اضافه کرد: به ما ربطی دارد؟ به میزبان اعتراض داشتند. مگر می‌شود به میهمان هم اعتراض کرد؟ ما درخواست کردیم هر جا قرار است بازی کنیم، هواداران ما هم باشند. هفته‌های حساسی است و حیف است هواداران نباشند. اگر هفته‌های سیزدهم و چهاردهم بود، مشکلی نبود، به خصوص که ما بدون هوادار هم بازی کرده‌ایم اما این هفته دوست داشتیم هواداران از این فرصت بهره برده و ما هم از این امتیاز بی‌بهره نباشیم.

درویش افزود: متاسفانه مسائل غیر ورزشی و حواشی در این هفته‌ها غالب بر اصل مطلب است. امیدواریم روزی برسد که همه حواسشان به تیمشان تنها باشد. مگر برنامه بازی‌ها را ۹ فروردین ندادند؟ ما ۷ هفته قبل از آنها بازی کردیم آیا اعتراض داشتیم؟! اگر اعتراض داشتند باید نهم یا پانزدهم فروردین اعتراض می‌کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر بدهی مالیاتی ۸۰۰ هزار دلاری این باشگاه به دلیل قرارداد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق این تیم، تاکید کرد: چنین بدهی صحت ندارد و اشتباه می‌کنید. باشگاه ۴ میلیارد بدهی مالیاتی از قبل داشت که پرداخت کردیم.

درویش از اینکه آیا حجت کریمی، سرپرست استقلال صورت‌جلسه تعیین ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان دیدار پیکان و پرسپولیس را امضا کرده است، ابراز بی‌اطلاعی کرد.