تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم به گونه‌ای است که توانایی کسب هر دو جام را دارد و می‌خواهیم با این کار هواداران خود را شاد کنیم.

به گزارش ایرنا، ناصر محمدخانی که امروز شنبه برای تماشای دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان به ورزشگاه آزادی رفته است، تاکید کرد: سرنوشت قهرمانی دست خودمان است، قبل هم گفته بودم اگر دربی را ببریم به قهرمانی نزدیک می‌شویم و اگر امروز پیکان را شکست بدهیم قهرمانی بیش از پیش از آن پرسپولیس است.

وی در واکنش به این سئوال که چرا نسبت به گذشته گلزنی در فوتبال کمتر شده، ادامه داد: سبک فوتبال نسبت به قبل تغییر کرده، شیوه بازی عوض شده و از من تو من استفاده می‌شود. برخی بازیکنان جوان هستند و تحت تاثیر تماشاگران و رسانه‌ها قرار می‌گیرند و همه این ها باعث می‌شود تغییراتی را نسبت به قبل شاهد هستیم.

او در خصوص حاشیه های ایجاد شده قبل از بازی پرسپولیس و پیکان گفت: پیکانی‌ها قبول کردند که در آزادی بازی کنند و مشکلی از این بابت نیست.

محمدخانی در مورد اتفاقات فوتبالی و نتایج به دست آمده هم تاکید کرد: در فوتبال نمی‌توان مطمئن حرف زد، به عنوان مثال در بازی سپاهان و ملوان خود من فکر نمی‌کردم سپاهان امتیاز از دست بدهد اما شاهد بودیم این اتفاق افتاد.

وی در خصوص جام حذفی و احتمال رویارویی با استقلال هم گفت: برای ما فرقی ندارد که مقابل استقلال یا تیم دیگری بازی کنیم چون مهم قهرمانی در هر دو جام است و می‌خواهیم هواداران خود را با دو جام شاد کنیم.