تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر این اتفاق در محوطه پرسپولیس رخ می‌داد، داور جرات داشت برای ما پنالتی بگیرد؟

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از پایان بازی با پرسپولیس که با باخت یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهارداشت: روزهای تلخ و ناراحت کننده‌ای را پشت سر می‌گذارم. در زندگی شخصی، مادر عزیزم فوت کرد و در بازی‌های اخیر که برگزار کردیم هفته‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم. تیم ما یتیم است.

وی افزود: با یک فوتبال منطقی می‌توانستیم در فعل و انفعالات روی دو موقعیت برای تمیرف و لیموچی به گل برسیم اما این اتفاق رخ نداد. در طول ۹۰ دقیقه تقریباً هیچ فرصتی به حریف ندادیم، غیر از چند ضربه ایستگاهی که برای آنها هم برنامه داشتیم. شما هیچکدام از بازیکنان شاخص پرسپولیس را در زمین ندیدید، چون تمام آنها مهار شده بودند.

حسینی تاکید کرد: خیلی به این داور اعتماد داشتیم و داریم، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر صحنه به سود ما بود داور هیچ واکنشی نشان نمی‌داد. به یاد ندارم که فرصتی به پرسپولیس داده باشیم، اما واقعاً صحنه‌ای که پنالتی گرفت اصلاً نمی‌دانم چه بود! خیلی صحنه عجیبی بود.

سرمربی پیکان گفت: اگر این اتفاق در محوطه پرسپولیس رخ می‌داد آیا اعلام پنالتی می‌کرد یا خیر؟ آیا وی جرات داشت این صحنه را برای ما پنالتی بگیرد؟ بازیکنان ما بسیار زحمت کشیدند. اکثر بازیکنانی که وارد زمین شدند جوان بودند. هم حسینی یک فرصت بسیار خوب داشت و هم لیموچی؛ درمجموع همه بسیار زحمت کشیدند.

وی درخصوص اینکه به نظر می‌رسد باشگاه پیکان از حق و حقوق خود به راحتی گذشت، تصریح کرد: طبق قانون ما نباید در این زمین بازی می‌کردیم. این زمین و هواداران پرشور پرسپولیس واقعاً داور بازی را تحت تاثیر قرار داده بود. متاسفانه باشگاه ما هم حمایت‌های لازم را از ما نکرد، اما از عظیمی، رئیس گروه ایرانخودرو که امروز با حضورش در رختکن همه ما را خوشحال کرد، تشکر می‌کنم. پیش از این فکر می‌کردم ما یک تیم بی‌کس هستیم. تیمی که علیه بازیکنان خودش بیانیه می‌دهد؛ بازیکنانی که با کمترین قرارداد و بیشترین جانفشانی در این لیگ سخت و پرحاشیه ماندگار شدند و فکر می‌کنم در حق آنها کم لطفی شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درمورد اینکه رشید مظاهری امروز هیچ رفتار غیرحرفه‌ای انجام نداد، اما بسیار به وی ناسزا گفتند، اظهار داشت: در حق مظاهری کم لطفی شد. آیا یک صحنه دیدید که پزشکان ما وارد زمین شوند. ما خیلی جوانمردانه بازی کردیم. ما تیم جوانی هستیم که بازیکنان ما این کارها را بلد نیستند. آمده بودیم بر اساس بضاعت خود مقابل پرسپولیس قرار بگیریم. نه خشونتی داشتیم و نه وقت‌کشی کردیم؛ فقط می‌خواستیم در ضدحملات به هدف خود برسیم.

حسینی درخصوص ادامه همکاری‌اش با پیکان، گفت: کاری به مدیریت نداریم و قرارداد بستیم و وظیفه داریم طبق قانون تلاش کنم. قراردادم هم تمام می‌شود و باید ببینیم که مدیران ما را می‌خواهند یا خیر، چون شایعات زیادی در این مدت وجود داشت. دوستان خیلی از ما خوششان نمی‌آمد. دو بازی مانده است و باید ببینیم که بعد از آن مدیران ما را می‌خواهند یا خیر.