مشهد- ایرنا- "مصطفی جاوید" کارگر امانتدار و درستکار شهرداری رضویه مشهد که هفته گذشته کیف پر از پول و جواهرات را به صاحبش بازگردانده بود، روز یکشنبه طی مراسمی با حضور مسوولان محلی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه شهر رضویه در این مراسم گفت: امانت داری در دین اسلام یکی از نشانه های ایـمـان اسـت که افراد مومن و پاک سرشت، دارای چنین صفت زیبایی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی امجدی زاده ضمن قدردانی از اقدام این کارگر امانتدار شهر رضویه افزود: بواسطه جایگاه ارزشمند امـانت در اسلام، این صفت در انسان دارای آثار مفید و سودمندی است.

شهردار رضویه نیز در حاشیه این مراسم در گفت وگو با ایرنا اضافه کرد: این کارگر درستکار از نظر کاری نیز جز نیروهای پرکار و زحمتکش شهرداری می باشد و معتقدیم همه کارکنان باید صفت شایسته امانتداری داشته باشند.

مصطفی مهرافروز افزود: وظیفه خود می دانیم علاوه بر تجلیل و تقدیر مادی به شکل معنوی نیز از این کارگر درستگاه تجلیل نموده تا به عنوان الگویی میان کارگران شریف مطرح شود.

مصطفی جاوید، کارگر امانتدار فضای سبز شهرداری رضویه، شب وقوع زلزله اخیر مصادف با هشتم اردیبهشت ماه حین انجام وظیفه، کیف حاوی پول و جواهرات به ارزش ۲ میلیارد ریال را پیدا کرده و موضوع را بلافاصله به مسوولان حراست شهرداری اطلاع می دهد.

شهر رضویه با ۱۴ هزار نفر جمعیت به عنوان نزدیک‌ترین شهر به مشهد، ۱۷ کیلومتر با حرم مطهر رضوی فاصله دارد.

شهر رضویه مرکز بخش رضویه، از توابع شهرستان مشهد است.