اصفهان - ایرنا - پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: تیم سپاهان در مسابقه یکی مانده به آخر خود برابر پیکان نباید این تیم را با توجه به جایگاهش در جدول، حریفی ضعیف و از پیش بازنده ببیند.

محمود یزدخواستی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره دیدارهای حساس هفته‌های پایانی لیگ برتر افزود افزود: به نظر می‌رسد قهرمان این فصل در روز آخر رقابت‌ها (۲۸ اردیبهشت) مشخص شود زیرا چندین تیم شانس قهرمانی دارند و هنوز بطور قطع نمی‌توان در باره تیم نخست سخن گفت، لذا سپاهان در بازی هفته برابر پیکان باید هوشیار باشد تا امتیازی از دست ندهد.

وی اضافه کرد: تیم‌هایی که برابر سپاهان و پرسپولیس قرار می‌گیرند به ضد حملات چشم می‌دوزند بنابراین سپاهانی‌ها باید مراقب این تاکتیک تیم مقابل باشند و البته از بازی شتابزده و بدون هماهنگی بپرهیزند.

این پیشکسوت اصفهانی فوتبال ادامه داد: پیکان در مصاف گذشته خود برابر پرسپولیس نیز بازی تدافعی را در دستور کار داشت و برای دقایقی از ضد حمله بهره بُرد، اما در نهایت نتواست کاری از پیش ببرد و با شکست برابر این تیم، کار سپاهان رده دومی برای قهرمانی نیز سخت‌تر شد.

یزدخواستی تصریح کرد: سپاهان هر آنچه برای قهرمانی نیاز است در اختیار دارد و معتقدم با احتساب بازی‌های این تیم و مسابقات دیگر تیم‌ها شانس بیشتری برای فتح جام خواهد داشت.

وی گفت: علاوه بر آن سپاهان چه از لحاظ حجم سرمایه‌گذاری و چه از حیث ترکیب کادر فنی و بازیکنان بگونه‌ای است که هواداران انتظاری جز قهرمانی از این تیم ندارند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان و پیکان از سری رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت ۱۸ جمعه این هفته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

سپاهان با ۵۹ امتیاز بعنوان تعقیب‌کننده اصلی پرسپولیس، در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد و پیکان با ۲۷ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است.