سمنان- ایرنا- «حیرتْ در آن» مجموعه نقاشیهای مسعود سعدالدین، با رویکردی واقعگرایانه و فرمگرایانه(فیگوراتیو) دور از دغدغههای خودنمایانه هنر مدرن، به دنبال معنایابی از طریق تصاویر فشرده و لایهلایهای از واقعیت است. آثار او با تداعی تجربههای جمعی به بیان پرسش از هستی و حیرت در بودن و چنین بودن میپردازد.
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
سمنان- ایرنا- «حیرتْ در آن» مجموعه نقاشیهای مسعود سعدالدین، با رویکردی واقعگرایانه و فرمگرایانه(فیگوراتیو) دور از دغدغههای خودنمایانه هنر مدرن، به دنبال معنایابی از طریق تصاویر فشرده و لایهلایهای از واقعیت است. آثار او با تداعی تجربههای جمعی به بیان پرسش از هستی و حیرت در بودن و چنین بودن میپردازد.