حمیدرضا جلیلی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اپراتورهای سامانه مخابراتی ۲۰۲۰ در منطقه خوزستان به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس و رفع مشکلات مشترکین اینترنت پرسرعت adsl, vdsl و ftth در سطح مناطق استان هستند.
وی افزود: از این تعداد تماس ها در سال گذشته، مشکل ۱۸۰ هزار و ۳۳۰ تماس توسط اپراتورهای این سامانه حل شده است و هفت هزار و ۸۰۰ تماس توسط اپراتور به لایه ۲ پشتیبان ناظر ارجاع شده است .
جلیلی ادامه داد: همچنین از تعداد ۲۰۶ هزار تماس مشترکین دیتای خانگی، بیش از هفت هزار و ۷۱۵ تماس، مشترکین مشکل مخابراتی داشته که با ثبت تیکت به مراکزمخابراتی جهت رفع مشکل ارجاع داده شد.
معاون تجاری وامور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه تمامی مکالمات این تماس ها به منظور رصد و نظارت بر کیفیت مطلوب پاسخگویی به مشترکین ضبط می شود گفت: متقاضیان جدید جهت دسترسی و استفاده از اینترنت پرسرعت خانگی adsl, vdsl وftth با سرعت های متفاوت و بسته های متنوع و مقرون به صرفه با سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰ تماس بگیرند، همچنین مشترکان دیتای خانگی نیز، می توانند مشکلات و اختلالات دیتای ثابت خود را با اپراتورهای این سامانه درمیان بگذارند تا اقدامات لازم به منظور رفع مشکل انجام پذیرد.
در حال حاضر یکصد هزار مشترک دیتای خانگی در استان از پورت باند پهن مخابرات ( اینترنت شبکه ثابت) بهره مند هستند.