تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که در یورش نظامیان صهیونیست به جنوب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری رود اردن، ۲ جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرک قباطیه واقع در جنوب شهر جنین، ۲ فلسطینی به نام‌های «رانی ولید» و «احمد عساف کمیل» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش، در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهرک قباطیه درگیری مسلحانه‌ای بین صهیونیست‌ها و نیروهای مقاومت فلسطین روی داد و نیروهای فلسطینی با یورش نظامیان صهیونیست مقابله کردند.

در همین رابطه دفتر اطلاع رسانی امور اسرای فلسطین اعلام کرد، نظامیان صهیونیست سه شنبه شب و بامداد چهارشنبه در یورش به نقاط مختلف کرانه باختری هشت فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به روستای «اوصرین» واقع در جنوب نابلس و نیز به شهر طوباس یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

منابع درمانی فلسطین نیز گزارش دادند، درپی درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در «عیسویه» واقع در قدس اشغالی، هفت فلسطینی به ضرب گلوله پلیس زخمی و ۱۰۰ نفر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

گردان‌های مجاهدین فلسطین نیز اعلام کرد که نیروهای مقاومت این گروه به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان در مسیر شهرک صهیونیستی «گوش عتصیون» و الخلیل تیراندازی کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.