تهران–ایرنا– سخنگوی گردان های مقاومت فلسطین گفت: همه گروه های مقاومت فلسطین در کنار هم هستند و به دشمن درسی فراموش نشدنی خواهند داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی گردان های مقاومت فلسطین، محمد البریم (ابومجاهد) روز چهارشنبه اضافه کرد: اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین هم اکنون در حال فرماندهی عملیات است.

وی افزود: گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایت های دشمن صهیونیستی بدون توجه به مشکلات و چالش ها، به وظایف خود عمل می کند.

البریم تصریح کرد: همه گروه های مقاومت فلسطین هم اکنون به صورت متحد درحال دادن درسی فراموش نشدنی به دشمن صهیونیستی هستند و تاکید می کنند که خون ملت فلسطین ارزان نیست و پایمال نمی شود.

وی گفت: به همه ملت فلسطین درود می فرستیم و با ان ها عهد می بندیم که به مبارزه و مقاومت ادامه دهیم و اجازه ندهیم خون آن ها پایمال شود.

بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از ساعتی پیش در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی چندین فروند موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، فقط در طول یک ساعت 100 موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده است.داد.

صدای آژیر خطر نیز هم اکنون در شهرک های صهیونیست نشین از جمله سدیروت، إیبیم، نیر عام و مفلاسیم و تل آویو در سرزمین های اشغالی به صدا در آمده است.

همزمان با شلیک راکت های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

برچسب‌ها