تهران- ایرنا- «شیخ احمد بن حمد الخلیلی» مفتی اعظم عمان در توییتی حمایت خود را از پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اعلام کرد.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، شیخ احمد بن حمد الخلیلی در توییتی نوشت: با کمال احترام به رزمندگان قهرمان مقاومت که با عزمی راسخ با تجاوزات رژیم اشغالگر مقابله کردند، درود می‌فرستیم.

وی در ادامه افزود: نیروهای مقاومت طعم تلخ شکست و ذلت را به اشغالگران چشاندند و از آنان می‌خواهیم که با وحدت و یک دل در مسیر سرافرازی و عزت پیش بروند.

مفتی عمان گفت: ما در کنار نیروهای مقاومت به همه کسانی که مواضع آنها را تقویت و از جهاد آنها حمایت کردند، درود می‌فرستیم و فراموش نمی‌کنیم که از همه مسلمانان بخواهیم حمایت خود را بیشتر کرده و از این مبارزان حمایت کنند؛ چرا که این مبارزه و نبرد همه امت اسلامی است.

وی تاکید کرد: ما ایمان داریم که فرشتگان خدا در کنار آنها ایستاده و از جهاد آنها حمایت و قلب و قدم‌های آنها را محکم می‌کنند.

از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۳۰ فلسطینی از جمله ۶ کودک و چهار زن و چهار تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فسلطینی روز چهارشنبه «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش می‌کنند تا از افزایش درگیری‌های جدید بین نیروهای اشغالگر (رژیم) اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه جلوگیری کنند اما هنوز در این زمینه به پیشرفتی دست نیافته‌اند.