سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه باید فضای کشور را مثبت و امیدوارکننده ببینیم، از مسئولان خواست در دستگاه‌های متبوع خود، انگیزه و نشاط را ضمیمه خدمت به مردم کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز جمعه در سفر به شهر سریش آباد از توابع شهرستان قروه و در جلسه شورای اداری این شهر اظهار کرد: مسائل و مشکلات شهر سریش‌آباد و بخش‌های آن احصا و به ترتیب برای رفع آنها تلاش شود.

وی یادآور شد: آماده پیگیری در راستای حل مشکلات پروژه های ذکر شده از جمله پروژه مسکن ملی، کارگاه های مصنوعات سنگبری، کمربندی سلامت، انتقال آب بند سریش آباد و معدن سنگ قزل قیه هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: قصد داریم در سفرها یک روز کامل را برای رفع مشکلات و مسائل مردم و شهر مورد نظر اختصاص دهیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به استان در جهت حل و پیگیری مسائل و مشکلات بود و این سفرها منشا توسعه و رفع محرومیت زدایی است.



ضرورت توجه به خانواده شهدا

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه سفر خود به شهر سریش‌آباد با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار کرد.

وی در این دیدارها گفت: نیاز و نگاه عاطفی یکی از الزاماتی است که نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: اشتغال و مشکلات مالی یکی از دغدغه های فرزندان شهدای گرانقدر و جانبازان و ایثارگران است که رفع این مشکل همت و تلاش مضاعف می طلبد.

وی تاکید کرد: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای همفکری، همدردی، رسیدگی و مساعدت های مالی نسبت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان عزیز اتمام جدی داشته باشد.

سریش آباد در هفت کیلومتری شمال شهر قروه(۹۰ کیلومتری شرق سنندج) واقع شده است.