تهران- ایرنا- مدیرعامل پرسپولیس با تاکید بر اینکه باید در داخل و خارج از زمین با حریفان و مخالفان پرسپولیس مبارزه و رقابت کند گفت: پرسپولیس باید در فضایی فراملی به میدان برود و نمی‌دانم چرا برخی با این تیم دشمنی دارند با این حال مطمئن باشید در قائمشهر جشن قهرمانی می‌گیریم.

به گزارش جمعه شب ایرنا، رضا درویش بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس با گل‌گهر که با برد ۴ بر صفر سرخ‌پوشان همراه بود، تاکید کرد: بچه‌ها مزد بازی بسیار خوب و هماهنگ خود را گرفتند، حلاوت این شیرینی نوش جان هوادارانی که در استادیوم بودند و آنهایی که از خانه ما را دنبال می‌کردند. امروز باید از آن دسته از هواداران خود که به دلیل شرایط استادیوم نتوانستند به آزادی بیایند عذرخواهی کنم و امیدوارم این شرایط درست شود.

وی در واکنش به صحبت‌های یکی از مربیان لیگ برتری ادامه داد: به جای اینکه دست آویز درست کنند به فکر بازی و نتیجه باشند، متاسفانه به مورایس خوراک نادرست می‌دهند. او بازیکنان ما را نمی‌شناسد حتی اگر به او بگویید 10 بازیکن کشور خودش را هم نام ببرد و نتواند، من او را مقصر نمی‌دانم. او حقوق‌بگیر است و اگر مطیع اوامر و پاسخگوی درخواست‌های مسوولان خود نباشد شاید در فصل آینده دچار مشکل شود.

او یادآور شد: امروز دیدیم که همان مربی‌ که مورایس از او نام برده، نتیجه‌ای متفاوت برابر سپاهان گرفت و در غیر این صورت نباید این تیم برنده از زمین بازی خارج می‌شد. واقعیت این است که اتکای ما به خدا است و او ما را یاری می‌کند. اگر خدا بخواهد برنده می‌شویم و مزد این همه تلاش را بازیکن، کادر فنی و کارکنان باشگاه خواهند گرفت.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه وضعیت حضور هواداران در دیدار پایانی لیگ به چه صورتی خواهد بود گفت: میزبان بازی بعدی قائمشهر است و باید دید چه فضایی به ما خواهند داد، البته هواداران ما مشتاق هستند در جشن قهرمانی تیم شرکت کنند و امیدواریم ازدحام بیش از حد مشکل ایجاد نکند.

وی در واکنش به اظهار نظرهای صورت گرفته در خصوص حضور پرسپولیس در آسیا هم تاکید کرد: بحث پرسپولیس و درویش نیست ما فراملی هستیم و به جای آنکه خلاف جریان حرکت کنند باید از منافع ملی دفاع کرد. انشالله با تمام قدرت و به لطف خدا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهیم کرد. به هواداران هم می‌گویم تمام مدارکی که باید بارگذاری می‌شد را بارگذاری کرده و هیچ مشکلی در روند کار به وجود نیامده است. امیدوارم بتوانیم بر نیروهای داخل و بیرون از زمین که مشکلاتی برای ما درست می‌کنند فائق آمده و حق خود را بگیریم.