اردبیل - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل از اخذ مجوز اصولی مراکز تحقیقاتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد.

دکتر فرهاد پورفرضی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مجوز بر اساس رای صادره در دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صادر شد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام شورای گسترش دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی کشور ، مراکز تحقیقاتی بیماری‌های منتقله بوسیله بندپایان و ایمونولوژی سرطان و ایمونوتراپی موفق به اخذ مجوز اصولی شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: امسال حمایت از طرح‌های فناورانه، پذیرش و حمایت از فناوران حوزه سلامت در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه ، اعطای گرانت فناوری به ایده‌ها و طرح‌های فناورانه، گسترش فضای فیزیکی مرکز رشد و افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از ثبت اختراعات و ارائه مشاوره به صاحبان ایده و همچنین حمایت از محصولات ارائه‌ شده توسط واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جهت حضور در نمایشگاه‌ها در اولویت برنامه‌های این معاونت قرار گرفته است.