تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه هنوز سرمربی تیم ملی انتخاب نشده گفت: سعید ارمغانی به عنوان گزینه داخلی و دو گزینه خارجی مد نظر ما هستند که در روزهای آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جواد داوری در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی بسکتبال با اشاره به شرایط تیم‌ملی و آخرین وضعیت گزینه این تیم تاکید کزد: با توجه به صحبت هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون در سال قبل و سال جدید داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که اگر گزینه داخلی مطرح باشد حتما سعید ارمغانی و اگر گزینه خارجی باشد باید این فرصت را داشته باشیم که با گزینه‌های دیگر صحبت کنیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس مذاکراتی را آغاز کردیم که هاکان دمیر یکی از گزینه‌ها بوده اما در صدد هستیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و سعید ارمغانی و دو گزینه دیگر مطرح هستند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص شرایط همکاری با سعید ارمغانی گفت: شرایط قراداد سعید ارمغانی مشخص است، او برای ما ارزشمند است و من او را فردی مثبت می‌بینم.

وی در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: علاوه بر بازی‌های تدارکاتی که فدراسیون به دنبال آن است در صدد تعامل با کشورهای مدنظر هم هستیم البته برخی از این دیدارهای تدارکاتی باید با هماهنگی سرمربی تیم ملی باشد.

داوری از کشورهای گرجستان، پرتغال،چین و چند کشور دیگر نام برد و تاکید کرد: پیشنهاداتی برای بازی دوستانه داشتیم اما باید بررسی و به جمع بندی برسیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا که آیا ارمغانی همچنان گزینه داخلی است گفت: اگر با گزینه خارجی به تفاهم نرسیم ارمغانی گزینه اول ما خواهد بود.