تهران- ایرنا- ستاره جدید تیم فوتسال مس سونگون گفت: باشگاه مس چند سالی بود که به من پیشنهاد می‌داد و امسال این موضوع جدی‌تر بود و خودم هم به دنبال چالش‌ جدیدی در فوتسال بودم که به این تیم رفتم.

علی‌اصغر حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص پیوستنش به مس سونگون اظهار داشت: در ابتدا از باشگاه گیتی‌پسند و هیئت‌مدیره این باشگاه و در راس آن علیرضا جنتی تشکر می‌کنم که در این چند سالی که برای آن‌ها بازی کردم، به من لطف داشتند. سال‌های خوبی را در اصفهان پشت سر گذاشتم و خاطرات خوبی برای من رقم خورد.

وی ادامه داد: باشگاه مس چند سالی بود که به من پیشنهاد می‌داد و امسال این موضوع جدی‌تر بود. خودم هم به دنبال چالش‌ جدیدی در فوتسال بودم. با صحبتی که با رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه داشتم، من را مجاب کرد تا به این تیم بپیوندم. امیدوارم که بتوانم مس را در فصل پیش‌رو کمک کنم. برای تیم گیتی‌پسند هم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد دلیل جدایی خود از گیتی‌پسند عنوان کرد: خیلی نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم. تصمیمی بوده که گرفتم. ان‌شاالله گیتی‌پسند موفق باشد و امیدوارم در یک زمان مناسب دوباره به این تیم برگردم.

حسن‌زاده در مورد افزایش مبلغ قرارداد بازیکنان در فوتسال گفت: بابت بالا رفتن مبلغ قراردادها، بازیکنان باتجربه سال‌ها تلاش‌شان را کردند تا این اتفاق رخ دهد چون حق همه فوتسالی‌ها است. با توجه به زحمتی که می کشند باید وضعیت خوبی به لحاظ مالی داشته باشند. البته هرچقدر بگیرند، نوش جانشان. این مبالغ قابل مقایسه با دیگر رشته‌ها نیست. هر ورزشکاری باید برای پیشرفت آن رشته تلاشش را کند.

وی در خصوص جوانگرایی در تیم‌های لیگ برتری فوتسال نیز بیان کرد: بازیکنان بسیار خوبی آمدند و نیاز به رشد دارند. مثل ما که جوان بودیم و به دنبال پیشرفت بودیم. امیدوارم بازیکنان جوان هم به دنبال پیشرفت باشند و از بازیکنان باتجربه کمک بگیرند. من هم به نوبه خودم به بازیکنان جوان کمک کردم و از این به بعد هم همینطور خواهد بود.

دارنده چهار عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا اظهار داشت: امیدوارم آینده خوبی در انتظار فوتسال ایران باشد. همانطور که در گذشته بوده است. پرچم ایران که همیشه در آسیا بالا بوده و در جام جهانی هم که مقام سوم را به دست آورده بودیم، در جام بعدی هم بتوانیم فینالیست و قهرمان جهان شویم چرا که فوتسال ما نشان داده این پتانسیل را دارد.

حسن‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا به بازگشت به تیم ملی، امید دارد یا خیر، گفت: من همیشه سرباز تیم ملی بودم و هر موقع نیاز بوده، با جان و دل برای تیم ملی بازی کردم و تمام تلاشم را کردم تا بهترین باشم و مثل یک سرباز زیر پرچم تیم ملی کشورم قرار بگیرم.

وی در خصوص برگزاری جام باشگاه‌های آسیا نیز اظهار داشت: امیدوارم این رقابت‌ها نه فقط امسال بلکه در سالیان بعد هم برگزار شود چون این رقابت‌ها برای فوتسال ایران که زبانزد آسیاست می‌تواند جایی برای افتخارآفرینی باشد.