بجنورد- ایرنا- پدر شهیدان «غلامرضا و محمدتقی نوروزی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام امروز "شنبه" در بیمارستان امام علی(ع) بجنورد مرکز خراسان شمالی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاج رضا نوروزی از جانبازان که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحوم ساعت ۱۶ عصریکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه درشهر درق خراسان شمالی تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید "محمدتقی نوروزی" در اسفند ماه سال ۱۳۴۴ در شهر درق از توابع شهرستان گرمه متولد شد و در آبان ماه سال ۶۴ از طریق سپاه پاسداران به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام و سرانجام در اردیبهشت ماه سال ۶۵ در سن ۲۱ سالگی در جبهه مریوان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
همچنین دانش‌آموز شهید "غلامرضا نوروزی" نیز در اسفند ماه سال ۱۳۵۱ در شهر درق به دنیا آمد و در اسفند ماه سال ۱۳۶۵ از طریق بسیج به جبهه اعزام شد و در اسفند ماه سال ۶۵ در سن ۱۴ سالگی در جبهه شلمچه به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده این خطه در دوران دفاع مقدس در عملیات های مختلف حضور داشته اند.

این استان ۱۰ هزار و ۲۷۷ ایثارگر، ۳۹۷ آزاده و هفت هزار و ۲۳۲ جانباز دارد.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.