گناوه – ایرنا – مسئول حوزه سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) گناوه گفت: بصیرت افزایی و روشنگری نقش مهم و اثرگذاری در خنثی سازی شبهات و شایعات و مواضعی که دشمنان علیه نظام و انقلاب در جامعه راه انداخته است، ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ رضا پورقیومی روز یکشنبه در نشست نهضت روشنگری و جهاد تبیین در گناوه اظهار کرد: در برهه کنونی که رسانه‌های بیگانه، معاندان و سلطنت طلب‌ها با هزینه‌های سرسام‌آور مرتب به شایعات و شبهات علیه نظام دامن می‌زنند، باید واقعیت‌ها و دستاوردهای گسترده بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب را در فضای مجازی و حقیقی، روشنگری کرد.

وی افزود: پیروی از ولایت فقیه و نصب العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله اقداماتی است که منجر به بصیرت‌افزایی و در نتیجه خنثی‌سازی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان می‌شود.

کارشناس سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) گناوه ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب بارها بر موضوع روشنگری تاکید و فرمودند به گونه‌ای واقعیت‌های انقلاب مطرح شود تا دشمن نتواند غیرواقعیت‌ها را به واقعی بودن جلوه دهد.

وی افزود: در جهاد تبیین که مدنظر رهبری است باید انقلابی و جهادی و با تقوا در میدان حضور یابیم و به نشستن بر صندلی و میز در اداره خود اکتفا نکنیم.

پورقیومی ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند شرایط قبل از انقلاب و خدمات و برکات جمهوری اسلامی را با جهاد تبیین و روشنگری بازگو کنند.

مسئول حوزه سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) گناوه با اشاره به انتخابات پیشرو مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال، افزود: همانگونه که مردم شریف، فهیم و غیور ایران اسلامی باحضور در تمامی مناسبت‌های مذهبی و ملی ثابت کرده‌اند که وفادار به نظام و انقلاب هستند، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پررنگ تر از قبل، حماسه دیگری خواهند آفرید.

وی با بیان اینکه اینکه شرکت در انتخابات این دوره همانند دوره های قبل یک تکلیف است بر ضرورت انتخابی آگاهانه و دقیق از سوی مردم تاکید کرد.

پورقیومی بیان کرد: مردم علاوه بر مشارکت پرشور در انتخابات، باید نسبت به انتخاب فرد اصلح و دارای برنامه اقدام کنند تا جامعه، اثرات برنامه‌های آنان را لمس کند.