کیش – ایرنا – معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ضرورت نگاه تخصصی به مقوله فرهنگ، گفت: ابزار اقناعی در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر جایگزین ابزار اجباری باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ «یاسر معاصر» در مراسم قدردانی از «راهبران فرهنگی و گردشگری جزیره کیش» با تاکید بر بازنگری در شیوه‌های فرهنگ سازی، اظهار کرد:‌ محدود کردن امر به معروف در چند واژه، ظلم در حق آن است.

وی با تاکید بر اینکه نباید امر به معروف را صرفا در مقوله خاصی تعریف و محدود کرد، اضافه کرد: می‌توان از این فضای موجود برای امر به معروف جهت رفع ایرادات احتمالی خادمان ملت بهره برد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با قدردانی از خدمات ارائه شده از سوی «راهبران فرهنگی و گردشگری جزیره کیش»، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش از هرگونه برنامه فرهنگی اثرگذار حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

بهره‌مندی از ظرفیت بسیج در فرهنگ سازی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های مردمی بسیج، گفت:‌ بهره‌مندی از ظرفیت بسیج در فرهنگ سازی اثر بخشی قابل توجهی خواهد داشت و در همین راستا آمادگی کامل برای همکاری با بخش‌های مختلف را داریم.

«سرهنگ محمد میرزاده» با اشاره به برگزاری موفق طرح «راهبران فرهنگی و گردشگری جزیره کیش»، اظهار کرد:‌ این طرح به گونه‌ای موفقیت آمیز اجرا شد که به الگویی در سایر مناطق ساحلی کشور تبدیل شده است.

وی همچنین خواستار تداوم اجرای طرح «راهبران فرهنگی و گردشگری جزیره کیش» در طول تمامی ایام سال در کیش شد.