یزد- ایرنا- فرماندار بافق گفت: مردم و مسئولان همکاری خود را با نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم دهقان شامگاه یکشنبه در نشستی با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بافق ضمن تشکر از زحمات فعالیت‌های خستگی ناپذیر پرسنل انتظامی، نظم و آرامش حاکم بر شهر را مدیون ایثار، علاقه و عشق سبزپوشان نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: ارتقاء جایگاه و استقلال نیروی انتظامی به فرماندهی کل انتظامی (فراجا) با فرمان رهبر معظم انقلاب، نشان از شان و منزلت این نهاد انقلابی از دیدگاه بصیرتی فرمانده کل قوا است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر نظم و امنیت نباشد هیچکس و هیچ چیز در جای خودش نمی ماند، افزود: لازمه رسیدن به جامعه دور از هرگونه جرم و جنایت، ایجاد همکاری و تعامل هرچه بیشتر مردم با نیروی انتظامی است.

رئیس شورای تامین شهرستان بافق خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است تمام دستگاه ها و مسئولان شهرستان اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی با ناجا همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

دهقان با اشاره به وظایف قانونی فراجا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی کشور گفت: در راستای بسترسازی برای توسعه اقتصادی، نیروی انتظامی ضمن مقابله با مفاسد اقتصادی، امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش خصوصی را نیز فراهم می کند.

سید محمد باقی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق هم در این دیدار ضمن برشمردن اقدامات شایسته فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان از جمله در پایان دادن به اغتشاشات سال گذشته و برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه، گفت: پرسنل پرتلاش و کم توقع نیروی انتظامی شهرستان در کمال اقتدار و تلاش شبانه روزی، عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود برجای گذاشتند.

در ابتدای این نشست سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در گزارشی اقدامات و فعالیت های این نهاد در سال گذشته را با ارائه آمار و ارقام بیان کرد و گفت: اگر در جامعه امنیت نباشد، نباید توقع آرامش داشته باشیم.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.