ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سارقان سیم و کابل برق و مخابرات با ۸۵ فقره سرقت در ارومیه، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش روز دوشنبه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح ارومیه، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه‌های وقوع سرقت با استفاده از تجهیزات فنی و انجام تحقیقات تخصصی، عاملان این سرقت‌ها را که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به انهدام یک باند سرقت با عملیات مقتدرانه پلیس، اظهار کرد: در این خصوص چهار متهم و چهار مالخر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۸۵ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح ارومیه اعتراف کردند، ادامه داد: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرایم، نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان‌ها با پلیس است که از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک سریعا ضمن تماس با ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.