تهران- ایرنا- مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: شکایت عزیزی خادم مشکلی برای فدراسیون به وجود نخواهد آمد چرا که همه چیز طبق اساسنامه پیش رفته است.

به گزارش ایرنا، صفی‌الله فغانپور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مورد دادگاه فدراسیون فوتبال و شهاب الدین عزیزی خادم اظهار داشت:‌ پرونده روند عادی خودش را طی می‌کند. یک دادخواستی از طرف شهاب الدین عزیزی خادم مطرح شد که ما هم بر اساس اساسنامه پاسخ درخواست او را به قاضی دادیم. منتظر این هستیم که با درایت قاضی شعبه تصمیم لازم گرفته شود.

وی در مورد اینکه عزیزی خادم گفته اگر شکایتش به جایی نرسد، به فیفا شکایت خواهد کرد، گفت: هیچ مشکلی برای فدراسیون فوتبال با شکایت عزیزی خادم برای فدراسیون ایجاد نخواهد شد. روندی که از زمان عزل موقت او تا الان پیش رفته یک روند کاملا قانونی و طبق اساسنامه بوده است. جلسه مجمع عمومی فدراسیون هم نماینده فیفا و هم نماینده ای اف سی حضور داشتند. کلیه اقدامات فدراسیون در خصوص این موضوع مطابق اساسنامه و مطابق قانون بوده است.

مسوول حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی بین طرفین به وجود آمد که جلسه دادگاه طولانی شد، گفت:‌ به علت اینکه دادگاه شلوغ بود این اتفاق افتاد و نیاز به تنش نبود. دادخواست حقوقی بود و طرفین حرف‌هایشان را زدند .

وی تاکید کرد:‌ ما هم منتظر هستیم دادگاه تصمیم بگیرد و این تصمیمات ابلاغ شوئد. هر تصمیمی دادگاه بگیرد از ناحیه فدراسیون و طرف عزیزی خادم قابل اعتراض خواهد بود.