تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

تهران- ایرنا- غرفه مکتب حاج قاسم در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که در قالب ارایه کتاب اقدام به معرفی دوران زندگی شهید والامقام حاج قاسم کرده یکی از کتاب های خود را که به قلم این شهید گرانقدر به رشته تحریر درآمده را با عنوان «از چیزی نمی‌ترسیدم» اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، کتاب از چیزی نمی ترسیدم که اختصاص به دوران زندگی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از سال ۱۳۳۵ الی ۱۳۵۷ دارد پیش از شهادت این شهید والامقام توسط ایشان به رشته تحریر درآمده شده است.

از چیزی نمی ترسیدم در شمارگان ۵۰۰۰ هزار نسخه و در ۱۳۶ صفحه در چهار فصل شامل مقدمه، پیشگفتار، نوشتار و دست نوشت توسط شهید حاج قاسم سلیمانی نگارش شده است.

در مقدمه این کتاب به قلم زینب سلیمانی فرزند این شهید والامقام آمده است: نوشتن این مقدمه برای من کار آسانی نیست، دخترها بهتر می دانند که به قلم آوردن آن حجم سنگین محبت و علاقه که میان پدر و دختر هست، آن هم در آغاز کتابی بعد از شهادت پدر چقدر دشوار است.

وی می افزاید: خیلی دوست دارم آنانی که حاج قاسم سلیمانی را فقط در لباس نظامی دیده اند، بدانند او چطور بزرگ شد، از چیزی نمی ترسیدم آغاز رسالتی است عظیم، شناختن مردی بزرگ.

سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور با «شعار آینده خواندنی است» سی‌ و چهار ساله شد.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۲ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ ناشر داخلی و ۱۰۰ ناشر خارجی با مشارکت ناشران و استقبال میلیونی مردم در صدر اخبار فرهنگی کشور قرار گرفته است.

سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.