کیش – ایرنا – امام جمعه کیش با اشاره به ظرفیت‌های دینی و فرهنگی در این جزیره گفت:‌ کیش ظرفیت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی دینی و قرآنی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» شامگاه سه شنبه در مراسم معارفه روئسای ستاد نماز جمعه، هیات‌های مذهبی و مرکز بین المللی فعالیت‌های قرآنی جزیره کیش، اظهار کرد: این جزیره زیرساخت‌های لازم برای برگزاری رویدادهای دینی و ارزشی ملی و بین المللی را دارد و امیدواریم به زودی شاهد میزبانی از مسابقات بین المللی قرآنی در کیش باشیم.

وی با بیان اینکه مجالس اهل بیت (علیهم‌السلام) بهترین فرصت برای جهاد تبیین است، افزود: با بازگو کردن حقایق دین مبین اسلام باید در تلاش برای تقویت مباحث دینی و مذهبی در جامعه باشیم.

امام جمعه کیش ادامه داد: حق شناسی از اولویت‌های جامعه امروزی است تا ایستادگی و مقاومت در برابر دروغ پراکنی‌های دشمنان و استکبار جهانی تقویت شود.

وی با اشاره به نقش مثبت مشارکت‌های مردمی در مباحث فرهنگی، گفت: نهاد امامت جمعه کیش به دنبال بهره‌مندی از تشکل‌های مردمی و مذهبی برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی است.

حجت الاسلام «بی‌نیاز» با تاکید بر اینکه به دنبال تقویت و ساماندهی هیات‌های مذهبی در کیش هستیم، اظهار کرد:‌ هیات‌های مذهبی باید به دنبال ارتباط گیری با تشکل‌های دینی، مذهبی، بسیج و انجمن‌های دانش آموزی و دانشجویی برای شبکه سازی باشند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم «سید وحید مرتضوی» به عنوان رییس جدید ستاد نماز جمعه و مرکز بین المللی فعالیت‌های قرآنی و «مجید انتظاریان» به عنوان مسوول هیات‌های مذهبی در جزیره کیش معارفه شدند.