تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال ملوان گفت: هیچ مسئولی در این فصل نیامد تا به ما دلگرمی بدهد. ملوان تیم بزرگی بود و سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد. فصل بعد سخت تر خواهد بود و باید برنامه‌ریزی خوبی برای این تیم شود.

سهیل فداکار در گفت‌وگو با ایرنا درباره تساوی بدون گل در دیدار برابر مس کرمان، اظهار داشت: در بازی با مس موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما با بدشانسی تبدیل به گل نشد. در کل کنترل بازی در اختیار ما بود که متاسفانه به پیروزی ختم نشد.

وی در واکنش به اینکه ملوان در بازی برای مس از خطر سقوط نجات پیدا کرد، گفت: باید زودتر این اتفاق می‌افتاد، اما بدشانسی‌ها سبب شد تا برای کسب امتیاز حیاتی به بازی‌های آخر متوسل شویم. ناداوری‌ها در بازی با تراکتور، گل گهر و آلومینیوم اراک به ما ضربه زد و سبب شد تا برای ماندن در لیگ برتر تحت فشار قرار بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان افزود: تیم ما جوان بود و برخی از بازیکنان، تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند و در لیگ دسته یک بازی می‌کردند و سال اولی بود که در لیگ برتر بازی می‌کردند. ما نتوانستیم مانند باتجربه‌ها عمل کنیم.

وی یادآور شد: مازیار زارع در دیدار برابر مس کرمان به ما گفت که می‌خواهد از ملوان خداحافظی کند و دیدار برابر نفت مسجد سلیمان آخرین بازی است که هدایت ملوان را بر عهده دارد. در ملوان اشکان پوررشید، پژمان نوری و مازیار زارع تنها افرادی بودند که از جان و دل برای این تیم کار کردند و از جیب خودشان برای ملوان خرج کردند تا این تیم به اینجا رسید.

فداکار اضافه کرد: هیچ مسئولی در این فصل نیامد تا به ما دلگرمی بدهد. ملوان تیم بزرگی بود و سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد. فصل بعد سخت تر خواهد بود و باید برنامه‌ریزی خوبی برای این تیم شود. مسئولان این باشگاه به تعهدات مالی خود عالی و فوق‌العاده عمل کردند. تا الان ۹۰ درصد دستمزد خود را دریافت کردیم و ۱۰ درصد باقی مانده را بعد از دیدار با نفت دریافت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا برای کسب سه امتیاز دیگر به دیدار نفت مسجد سلیمان می‌رویم تا جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم. بعد از ۶ سال به لیگ برتر برگشتیم و به نظرم یازدهمی رتبه خوبی می‌تواند برای ما باشد. زیرا بازیکن خاصی جذب نکردیم و بیشتر آنها در لیگ یک بازی کردند. در نهایت تیم ملوان با ۴۰ میلیارد تومان بسته شده است. دستمزد بازیکن تاپ تیم‌های دیگر از بودجه این فصل ملوان بیشتر است. مدیریت کار سختی است و در هر صورت کار بزرگی انجام دادیم.

مهاجم ملوان در واکنش به این موضوع که آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دارد، گفت: هنوز یک بازی باقی مانده و تمام تمرکزم روی این بازی است و امیدوارم مسئولان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا ملوان در فصل آینده پرقدرت ظاهر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان می‌شود و طرفدار استقلال یا پرسپولیس است، یادآور شد: امیدوارم هر تیمی که لایق قهرمانی باشد، قهرمان شود. من ملوانی هستم.

فداکار اظهار داشت: ملوان فصل خوبی را پشت سر گذاشت و می‌توانستیم بهتر از این باشیم تا دل مردم را شاد کنیم. در این فصل تیم‌ها فوق‌العاده و باکیفیت بودند و بازیکنان خوبی داشتند. در کل کیفیت لیگ خیلی خوب بود و امیدوارم سال‌های بعد هم باکیفیت باشد.