یاسوج - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری توسعه زیرساخت های گردشگری را ضروری دانست و گفت: از حضور سرمایه گذاران در این راستا به جد حمایت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سید عزت‌الله ضرغامی عصر امروز( چهارشنبه) در بازدید از آبشار «آبریز» منطقه دشمن‌زیاری شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: ایجاد زیرساختهای لازم در راستای توسعه و جذب گردشگر در مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: جاذبه‌های طبیعی با توجه به نقش مهم گردشگری آنها نقش مهمی در توسعه و درآمد زایی دارند.

منطقه گردشگری کورل در روستای آبریز زیرنا شهرستان کهگیلویه که در مسیر جاده جدید پاتاوه - دهدشت قرار دارد در فصل بهار و بخصوص ایام نوروز میزبان گردشگران زیادی از استانهای همجوار است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای سفری دو روزه ظهر امروز چهارشنبه وارد فرودگاه یاسوج شد و پس از حضور در گلزار شهدای یاسوج ، به شهر دهدشت سفر کرد و از بافت تاریخی این شهر (بلادشاپور) بازدیدی داشت.

وی قرار است امشب در آیین افتتاحیه هفتمین "جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین "در پارک ولایت یاسوج سخرنانی کند و فردا (پنجشنبه ) بازدید از "پارک آبی تل خسرو"، "جاده گردشگری کوه گل" (سی سخت) و "تله کابین یاسوج" را در برنامه های کاری دارد.