شیراز-ایرنا- نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سوال من این است که چرا شرکت های خودرو ساز نماینده پارلمانی در مجلس دارند؟ آن طوری که شنیدم در دوره های قبل نمایندگان خودروهای شاسی بلند می گرفتند ولی کسی خبر دار شد؟

به گزارش ایرنا، فریدون عباسی دوانی چهارشنبه در نشست مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاههای کازرون افزود: نقشه دارند این مجلس را تخریب کنند. شروعش هم با دناپلاس بود که هشتک مجلس انقلابی زدند.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ کس از نمایندگان خودرو شاسی بلند دریافت نکرده و در برخی نقل ها سه نفر را نام برده اند که تشابه اسمی داشته اند ولی احتمال دارد چند نفر ازکارمندان مجلس خریداری کرده باشند که آن هم خارج از نوبت نبوده است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: برخی به دنبال درگیرکردن مجلس و مردم هستند تا هم عنوان مجلس انقلابی را بزنند و هم مشارکت مردمی در انتخابات مجلس را کاهش دهند. مواظب باشید که می خواهند امسال انتخابات را تحت هجمه قرار دهند تا مشارکت را پایین بیاورند.

عباسی افزود: جریان احمدی نژاد با برخی رسانه های اصلاح طلب دنبال تخریب مجلس هستند و متاسفانه برخی در این زمین بازی فریب خوردند لذا چون من از مجلس انقلابی دفاع کردم ، مرا به رغم اینکه در لیست چهل تایی اولشان نبودم در لیست بعدی که انتشار دادند سرلیست کردند. حالا عده ای فریبشان خوردند و سیل پیامک است که روی گوشی من می آید.

وی در پاسخ به سوالی در بحث واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: بحث من برای خودرو نمایندگان خودرو ایمن هست نه صرفا شاسی بلند.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شفافیت و سلامت نمایندگان در طول نمایندگی مجلس اظهارکرد: در ابتدای دوره مجلس من مصاحبه ای داشتم که نهادهای امنیتی از همین ابتدای کار مجلس مکالمات نمایندگان را شنود کنند. چون می دانستم یک باندهایی در کشور وجود دارد و اینها می آیند و به روشهای مختلف با نمایندگان به روشهای مختلف تماس می گیرند و به بهانه های مختلف او را در دام می اندازند تا از امضا و اختیاراتش سوء استفاده کنند و او را به انحای مختلف تطمیع می کنند.

عباسی ادامه داد: برای همین هست که در ادوار مختلف برخی از نمایندگان برای دور مجدد حضورشان رد صلاحیت می شوند . چون آسیب می بینند و ستاره دار می شوند.

وی در ادامه با اشاره به لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: مساله حجاب و پوشش مساله مهم و ضروری است. مجلس با توجه به وضعیت جامعه لایحه حجاب و عفاف را بررسی می کند و البته دنبال تقابل مجلس و مردم و یا مجلس و دولت هم نیستیم.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از کم کاری ۴۰ ساله استفاده ما استفاده کرده و برنامه بدپوششی را ترویج می دهد.ما باید جبران مافات گذشته را داشته باشیم و ساختارها و کارکردهایمان را اصلاح کنیم. اگر این کار را انجام دهیم حتی نیازبه قانون جدید نداریم.

عباسی افزود: نگاه مجلس برای دامن زدن به دوقطبی باحجاب و کم حجاب نیست. نگاه ما منطبق با نگاه رهبری و رییس جمهور است که دسته بندی باحجاب و کم حجاب و بی حجاب دارند.

وی با اشاره به تصویب لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت پس از یک دهه وقفه یادآور شد: لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت یک حرکت مثبت در مجلس بود، چرا که به قول رهبر معظم انقلاب در برخی جاها در حق زنان اجحاف می شود. گر چه این قانون یک حداقلی از حقوق زنان است.