اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به بودجه متوسط تخصیص یافته برای باشگاه و همینطور اتفافات رخ داده در طول فصل جایگاه خوبی بدست آوردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار تهران اظهار داشت: دیگران باید در مورد جایگاهمان نظر بدهند، البته شماری از تیم‌های دیگر در مقایسه با ذوب آهن هزینه بیشتری داشتند برای مثال تراکتور با سرمایه گذاری بیشتر اکنون در جدول رده بندی در رده چهارم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در مسابقات امسال مصدومیت‌های زیادی به ما تحمیل شد که همین امر بر نتیجه گیری تیم تاثیر گذاشت، برای مثال مصدومیت حبیب فرعباسی به شکلی عجیب رقم خورد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: بازی فردا ممکن است اهمیت چندانی نداشته باشد و تنها یک پله جایگاه تیم را ارتقا بدهد اما برای من اهمیت خواهد داشت و به بازیکنان گفتم پس از این مسابقه به تعطیلات بیندیشند.

تارتار اضافه کرد: امروز نیز در جلسه فنی خطاب به اعضای تیم گفتم که نباید همه چیز را تمام شده بدانند و باید با تمام نیرو و تمرکز برای مسابقه برابر هوادار به میدان بروند.

وی خاطرنشان کرد: قرار ما در ابتدای فصل حداقل کسب جایگاه سال گذشته ما بود و اگر بتوانیم فردا پیروز شویم نسبت به پارسال امتیاز بیشتری بدست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: این تیم سال‌ها قبل برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته می‌شده اما سال های اخیر به این نحو پیش نرفته است.

تارتار در باره اینکه چه تیمی فردا به مقام قهرمانی خواهد رسید، اظهار داشت: امیدوارم هر تیمی که لیاقت قهرمانی دارد به این مهم دست یابد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هوادار تهران در چارچوب رقابت‌های هفته آخر لیگ برتر از ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه فولادشهر برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.