تهران- ایرنا- هافبک تیم استقلال با بیان اینکه تیمش نیاز به ثبات دارد، گفت: در فصل جاری استقلال دچار بی‌ثباتی مدیریتی بود و از این مساله ضربه خورد.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، سعید مهری در پایان بازی تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز، گفت: تمام مولفه‌های قهرمانی را داشتیم و میانگین امتیازی خوبی هم کسب کردیم اما در برخی از بازی‌ها اتفاقاتی رخ داد که موجب شد امتیازات از دست برود. یکی از بهترین فصول فوتبالی من بود و ما برای قهرمانی چیزی کم نگذاشتیم. امیدوارم بتوانیم در جام حذفی جبران کنیم.

وی ادامه داد: همه بازیکنان خواهان ماندن ساپینتو هستند زیرا در فصول گذشته جدایی بازیکنان شاخص و مربیان به تیم ضربه زد. امسال نیز دچار بی‌ثباتی مدیریتی بودیم. امیدوارم قرارداد بازیکنان و سرمربی تیم تمدید شود تا فصل بعد را با اقتدار شروع کنیم. در سال‌های گذشته استقلال از جدایی بازیکنان و مربیان ضربه زیادی خورده است امیدوارم امسال این اتفاق برای آبی‌پوشان رخ ندهد.

وی در خصوص برخورد احتمالی با پرسپولیس در فینال جام حذفی گفت: تمام تلاش خود را برای موفغقیت انجام می‌دهیم. من اهل کری‌خواندن نیستم و تمرکزم بر روی بازی است.

تیم استقلال تهران با کسب ۶۲ امتیاز از ۳۰ بازی در جایگاه سوم لیگ بیست و دوم قرار گرفت.