اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اگر از موقعیت های خود بهتر استفاده می کردیم‌ برابر فولاد پیروز میدان بودیم.

به گزارش ایرنا سیدمهدی رحمتی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان اظهارکرد: از بازی تیم خود در نیمه اول راضی نبودم و در نیمه دوم بعد از ۲ گلی که دریافت کردیم فوتبالی که مدنظرمان بود را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: کیفیت بازی نیمه اول ما به خاطر شرایط آب و هوایی اهواز بود که تیم ما را تحت تاثیر قرار داده بود اما در مجموع در طول ۹۰ دقیقه خوب بازی کردیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه سال گذشته عنوان هشتم را کسب کردیم، گفت: امسال به خاطر قوانینی که وجود دارد در این رده قرار گرفته ایم در صورتی که تفاضل گل ما بهتر از فولاد بود و می توانستیم هفتم شویم.

وی افزود: با وجود کمبودها عملکرد بازیکنانم قابل تقدیر است چون همه توان و انرژی خود را گذاشتند و امید است با برنامه ریزی باشگاه برای سال آینده تیم خیلی خوبی داشته باشیم.

رحمتی با بیان اینکه امسال توانستیم رتبه فصل گذشته را با اقتدار حفظ کنیم و به هدف مان برسیم، گفت: اگر باشگاه در فصل نقل و انتقالات، قرارداد بازیکنان را تمدید کند و نقاط ضعف‌مان را با جذب چند بازیکن رفع کنیم، می توانیم فصل آینده تیم قدرتمندی داشته باشیم.

وی در خصوص حضورش برای فصل آینده در استقلال نیز گفت: در این خصوص حرفی ندارم.

دیدار تیم های فولاد و آلومینیوم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.