اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در لیگ امسال از نظر تعداد باخت، گل‌های زده و خورده و نیز استفاده از بازیکنان جوان نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشتیم اما یک امتیاز کمتر از سال قبل گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مهدی تارتار» شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی با هوادار تهران گفت: ذوب‌آهن انتخاب اول من است اما این یک طرف قضیه است.

وی افزود: در فصل جاری برای ذوب آهن زحمات زیادی کشیدیم و این تیم ظرف پنج سال گذشته با سختی های فراوان به ثبات خوبی رسیده است ضمن آنکه پس از ۲ سال خودم را اصفهانی می‌دانم و به‌همین خاطر دوست دارم در این تیم بمانم.

تارتار با اشاره به کسب ۱۶ امتیاز طی ۱۰ بازی آخر خود تصریح کرد: این نتیجه میانگین بسیار خوبی برای ذوب آهن است.

وی در خصوص رتبه احتمالی ذوب آهن در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بیان کرد: نمی‌توان درباره رده صحبت کرد اما این بستگی به بودجه باشگاه دارد و معتقدم تیم با تقویت می‌تواند حتی برای سهمیه آسیایی بجنگد و برای تیم‌های بزرگ دردسر ایجاد کند. وقت آن رسیده که بودجه خوبی در اختیار تیم ذوب‌آهن بگذارند تا تیم جهش و تحولی جدی را در سال آینده تجربه کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اشاره ساکت الهامی به اظهارنظر او پیرامون لزوم اخذ تست روانشناسی از مربیان گفت: شخصیت‌ افراد مشخص است و من نمی‌توانم شخصیتم را پنهان کنم.

به گزارش ایرنا، بازی ۲ تیم فوتبال ذوب آهن و هوادار تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.