به گزارش ایرنا از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، با انجام این کار ضمن افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی مرکز تماس با توجه به قابلیتهای نرمافزاری و سختافزاری زیرساخت جدید و تغییر ترتیب زیرشاخهها براساس تحلیل فراوانی تماسها در حوزههای مختلف، علاوه بر روزهای شنبه تا چهارشنبه (ساعت ۸ تا ۱۷)، روز پنجشنبه (ساعت ۸ تا ۱۴) نیز به روزهای پاسخگویی اضافه خواهد شد.
به این ترتیب کسبوکارهای اینترنتی و عموم مردم در سراسر کشور بدون نیاز به ورود کد، طی ساعات اعلام شده در تمامی روزهای شنبه تا پنجشنبه با شمارهگیری ۱۲۴ و انتخاب داخلی ۵ میتوانند در حوزههای مختلف شامل ثبتنام و اعطای اینماد، پیگیری تیکت و ایمیل پیگیری اخطار نظارتی و تعلیق، شکایات اینماد و احراز تلفن ثابت خدمات دریافت کنند.
لازم به ذکر است خرداد سال گذشته نیز طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی در مرکز تتا برگزار میشود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه اینماد که پیش از آن ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ بود به ساعت ۸ تا ۱۷ افزایش یافته بود.
علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.