همدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کلاهبرداری که سکه های نیم گرمی را از استان های مرکزی خریداری و بر چسب های یک و نیم گرمی را روی آن ها نصب و به فروش می رساند در ملایر دستگیر شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "رضا زارعی"، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان ملایر در پی اطلاع از این که فردی قصد کلاهبرداری از کسبه طلا فروش را دارد در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از عزیمت به محل، جوانی که قصد فرار داشت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و پس از بازرسی بدنی از وی، یک قبضه سلاح کلت کمری بادی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودروی متهم تعداد زیادی سکه طلا پارسیان نیم گرمی و کمتر، یک عدد اسپری فلفلی، یک عدد شوکر، دستگاه پرس، تعداد زیادی برچسب طلای یک و نیم گرمی و مبالغ زیادی وجه نقد کشف کردند.

سردار زارعی گفت: متهم در برابر مستندات و مدارک، اظهار داشت سکه های نیم گرمی را از یکی از استان های مرکزی خریداری و بر چسب های یک و نیم گرمی را روی آن ها نصب و پس از پرس کردن در استان های دیگر به فروش می رسانده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هر گونه رفتار مشکوک و موارد مشابه موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی کنند تا در دام افراد کلاهبردار که با ظاهری آراسته و چرب زبانی طعمه های خود را شناسایی می کنند قرار نگیرند همچنین زمینه ارتکاب جرم را از این شیادان سلب کنند.