تهران-ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در سی‌امین روز از اردیبهشت‌ماه به مشخص شدن سرنوشت ساپینتو برای فصل آینده، بر ملا شدن راز پیروزی حسن یزدانی برابر دیوید تیلور و سایر اخبار پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در روز ۳۰ اردیبهشت‌ماه اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان روی خروجی خبرگزاری ایرنا منتشر شد که گزیده اخبار امروز را در ادامه می‌توانید بخوانید.

شروط سه‌گانه ساپینتو برای تمدید؛ نیمکت استقلال پرتغالی می‌ماند

روند تمدید قرارداد با سرمربی تیم فوتبال استقلال مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و به‌نظر می‌رسد که با ضمانت باشگاه در راستای برآوردن شروط وی، مرد پرتغالی به زودی قرارداد جدیدی را با آبی‌ها به امضا خواهد رساند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ترکیب منتخب لیگ برتر به رنگ قرمز و زرد؛ سهم بیشتر مدعیان در بهترین‌های فصل

ترکیب منتخب لیگ برتر فوتبال ایران توسط سرویس ورزشی ایرنا انتخاب شد که تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بیشترین نماینده را خواهند داشت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کلهر: دوپینگ نکردم و با آبرویم بازی شد/ اشک‌های پدر و مادرم را چگونه تحمل کنم؟

ملی‌پوش تکواندوی ایران پس از مثبت شدن تست دوپینگش، گفت: هیچ‌گونه دوپینگی نکردم و با آبرویم بازی شد. حالا چگونه اشک‌های پدر و مادرم را تحمل کنم؟ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حسینی از سرمربیگری تیم امید انصراف داد

گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال امید ایران از حضور در این تیم انصراف داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کاپوچیانی: پتانسیل بانوان بسکتبالیست ایران بالاست؛ برای بهبود عملکردها تضمین می‌دهم

سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران با تأکید بر اینکه پتانسیل بانوان بسکتبالیست ایران بسیار بالا است اما مدت زمان آمادگی برای مسابقات آسیا کم، گفت: تضمین می‌دهم تأثیرات خوبی در عملکرد و روند بازی ها داشته باشم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

افاضلی: وقتی منتقد کی‌روش بودم که همه طرفدارش بودند/ ماهیت فوتبال ایران، جنجال است

عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی گفت: در گزینه‌های موجود قلعه‌نویی بهترین راه حلی است که فدراسیون فوتبال انتخاب کرد. اگر حمایتی که از کی‌روش شد از قلعه‌نویی هم شود، او سرمربی موفقی در تیم ملی خواهد بود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شطرنج ایران در باتلاق سهم‌خواهی

حاشیه‌های فدراسیون شطرنج تمامی ندارد، بلکه هر روز یک اتفاق جدید در ساختمان خیابان حجاب رخ می‌دهد تا این رشته همچنان در باتلاق وعده‌های عملی نشده دست و پا بزند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فنونی‌زاده: یکسری وصله‌ها به پرسپولیسی نمی‌چسبد/ پاک‌ترین قهرمانی را داشتیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکسری وصله‌ها که برخی تیم‌ها مطرح می‌کنند، به پرسپولیس نمی‌چسبد، چرا که تیم ما پاک‌ترین قهرمانی را داشت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حاج‌کناری: «دست‌زیرکتف‌» اسلحه حسن برابر تیلور است/یزدانی یک سال از بالا به حریف نگاه کرد

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: فن «دست زیر کتف» یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی مانند اسلحه‌ای با ۱۰ تیر است که حسن باید به مرور تا پایان مبارزه آن را به کار گیرد نه اینکه یک دفعه همه را شلیک کند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

شهداب از راه‌یابی به فینال بازماند؛ تلاش شاگردان تندروان برای دومین برنز

تیم والیبال شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا مغلوب سانتوری ژاپن شد و از راه‌یابی به فینال باز ماند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.