کاشان - ایرنا - شهردار اردستان گفت: عملیات آسفالت و لکه گیری ۲۰ هزار متر مربع از معابر سطح این شهر در حال انجام است.

معین مهدانیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر شهر اردستان، آسفالت و لکه گیری معبرهای اصلی و فرعی آن اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد:یکی از مهم ترین مطالبه های مردم شهر اردستان از شهرداری، بهسازی آسفالت معابر است که مطالبه درست و به حقی است و باید محقق شود.
شهردار اردستان بیان کرد: شهرداری امسال با اولویت‌بندی نسبت به اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی اقدام کرده، در حال حاضر برای مرحله نخست نهضت آسفالت، در چهار محور شهر اردستان برنامه دارد و عملیات روکش آسفالت آغاز شده است.
وی افزود: هم اکنون در حال آسفالت‌ریزی، زیرسازی و جدول گذاری بلوار مسکن مهر به میزان شش هزار مترمربع هستیم و در ادامه عملیات جمع آوری آسفالت فرسوده، جدول گذاری و روکش آسفالت کنار گذر شرقی شهرک کاوه انجام می شود.
مهدانیان گفت: روکش آسفالت لاین جنوبی بلوار شهرک امام حسن(ع) به میزان ۶ هزار مترمربع و خیابان فرعی شهرک مدرس به میزان ۲ هزار متر مربع انجام می شود.
وی افزود: در مرحله دوم نهضت آسفالت در اردستان، نقاطی که بیشترین خرابی را دارند ازجمله، شهرک حافظ، مطهری و برخی خیابان‌های شهر مانند شهید فائق، هلال احمر و امام خمینی(ره) زیرسازی و سپس آسفالت جدید می شوند.
شهردار اردستان در ادامه بیان کرد: گلایه مردم از وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌ها به حق است، از همشهریان می‌خواهیم با توجه به اینکه خدمات اولویت بندی شده و نیازمند تامین بودجه‌های زیاد است برای اجرای طرح ها صبور بوده و به شهرداری برای رفع بحران آسفالت شهر کمک کنند.
شهر ۱۶ هزار نفری اردستان با وسعت ۶۷۰ هکتار در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال‌ شرقی اصفهان قرار دارد.