تهران- ایرنا- هواپیمایی آسمان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشریح دلایل تاخیر در چند پرواز اخیر این شرکت ضمن عذرخواهی از مسافران، مشکل فنی در هواپیما را عامل تاخیر پروازهای زاهدان، مشهد و یزد در ۲ روز گذشته اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از شرکت هواپیمایی آسمان، در این اطلاعیه آمده است: روز ۳۰ اردیبهشت ماه پرواز هواپیمای ۸۵۱ زاهدان - تهران در زمان شروع پرواز با مشکل فنی مواجه و از سر باند به رمپ منتقل شد که با هماهنگی‌های انجام گرفته مسافران به سالن منتقل شده و از این عزیزان پذیرایی به عمل آمد.

پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی برطرف و در بامداد یکشنبه به تهران عزیمت کرد.

در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه نیز پروازهای این هواپیما طبق برنامه انجام و پروازهای تهران- یزد به شماره ۸۶۲ و ۶۱۹ یزد- مشهد را بدون تاخیر و در نهایت ایمنی انجام داد.

در ادامه برنامه‌های پروازی این هواپیما پرواز ۶۱۸ مشهد – یزد با مشکل فنی مواجه شد که با توجه به زمان‌بر بودن رفع مشکل باعث به وجود آمدن تاخیر در پرواز بعدی این هواپیما از یزد به تهران نیز شد.

این اطلاعیه می افزاید: مسافرین پرواز مشهد به یزد به ترمینال و بعد از آن به هتل و مسافرین یزد به تهران به ترمینال هدایت شده و پذیرایی از این عزیزان انجام شد. این پروازها پس از برنامه ریزی و جایگزینی هواپیما، در بامداد دوشنبه انجام شد.

شرکت هواپیمایی آسمان وظیفه می داند از تمامی مسافرین این پروازها بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرده و به اطلاع می رساند مهم‌ترین اولویت این شرکت حفظ جان مسافران و سلامت پروازها است.