تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش وزیر ورزش و جوانان به این کمیسیون درباره عملکرد زیرمجموعه‌های وزارتخانه خبر داد و گفت: برای اصلاح برخی موارد، باید وزارت ورزش برنامه خود را طی سه هفته ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی خضریان در تشریح جلسه عصر دوشنبه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت وگو خبرنگاران افزود: در این جلسه ابتدا وزیر ورزش گزارشی از اقدامات انجام شده درباره انتخابات فدراسیون‌ها، نحوه هزینه کرد اعتبارات صندوق حمایت از قهرمانان و نحوه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی گفت: با توجه به مصوبه جلسه پیشین کمیسیون که در ۲۶ بند صورت گرفت، کمیسیون از وزیر ورزش خواست تا اقداماتی که در این مدت جهت اجرای صورت جلسه قبلی انجام گرفته را ارائه کند که در بخشی از موضوعات نظیر برگزاری مجمع فدراسیون‌ها اقداماتی انجام شده بود.

خضریان تصریح کرد: آنچه که از گزارش وزیر ورزش در کمیسیون برداشت می‌شد، ضعف عملکردی در زیر مجموعه‌های وزارت ورزش با وجود اراده وزیر بر همکاری با مجلس و کمیسیون اصل نود وجود دارد و برخی ابهامات در خصوص صندوق حمایت از قهرمانان باقی مانده است.

نماینده مردم تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یادآور شد: در این نشست مقرر شد برای اصلاح این طرز کار، وزارت ورزش برنامه خود را طی سه هفته در قالب گزارشی به کمیسیون اصل نود ارائه دهد.

خضریان خاطرنشان کرد: نظارت کمیسیون اصل نود بر وزارت ورزش و زیر مجموعه‌های این وزارتخانه و شرکت‌های زیر مجموعه صندوق حمایت از قهرمانان تا اصلاح و رفع نواقص گزارش شده به کمیسیون ادامه خواهد داشت.