کرج - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کرج از اشتغال ۶۰ زن سرپرست خانوار کرجی در اجرای طرح راهبرشغلی این نهاد حمایتی خبرداد .

" سید محسن حسینی تبار " روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح راهبرهای شغلی توجه ویژه‌ای به خرید تضمینی محصولات و ایجاد اشتغال پایدار دارد که در این طرح از ظرفیت بخش خصوصی و کسب و کارهایی مانند قالیبافی، تراش سنگ‌های قیمتی که می‌توانند راهبری شغلی مددجویان کمیته امداد را عهده دار شوند، استفاده می‌شود.
وی گفت: در طرح راهبران شغلی، فردی که از او به نام هدایتگر و راهبر شغلی یاد می‌شود در واقع فعال اقتصادی و کارآفرینی است که در یک عرصه خاص تولیدی در حال فعالیت است که پس از تایید صلاحیت و اهلیت فردی و حقوقی، زمینه همکاری کمیته امداد با وی فراهم می‌شود.

رییس کمیته امدادامام خمینی (ره) منطقه یک کرج با بیان اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی به‌صورت وام قرض‌الحسنه به مددجویان واگذار می‌شود، ادامه داد: به مددجویان شرکت‌کننده در این طرح جهت تهیه لوازم خیاطی ( چرخ ، اتو ، سردوز ) مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام پرداخت‌شده است.
وی یاد آورشد: راهبر شغلی ، طرح‌های اشتغال‌زایی خود را به کمیته امداد پیشنهاد داده و پس از بررسی، با انعقاد تفاهم‌نامه در راستای توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار اقدام می‌کنند.

حسینی تبار افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) با پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش و ایجاد طرح‌های اشتغال پایدار، در تلاش است تا مددجویان به توانمندی رسیده و نیاز به سازمان‌های حمایتی نداشته باشند.