زاهدان- ایرنا- نخستین المپیاد ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) زاهدان آغاز شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح المپیاد ورزشی کارگری اظهارداشت: ورزش کارگری باید در خدمت سلامت و جسم کارگر و باعث افزایش بهره‌وری تولید شود به همین منظور اجرای جشنواره ها با رویکرد فرهنگی ورزشی را برای جامعه کار و تولید با حضور خانواده‌ها برنامه ریزی شده تا زمینه شور و نشاط اجتماعی در جامعه هدف ایجاد شود.

حامد آرامش افزود: صیانت از نیروی کار همواره مورد تاکید مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قرار دارد و این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: مجموعه های کارگری نیاز مبرم به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی دارد و مهیا کردن این ظرفیت‌ها باعث کاهش آسیب‌ها و سلامت روحی و روانی کارگران و رضایت مندی خانواده ها می‌شود.

رییس هیأت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان گفت: این المپیاد از اول خرداد با حضور ورزشکاران بانو و آقا با شعار "ورزش، سلامتی، بهره وری" آغاز شد و تا بیستم خرداد ماه نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان اجرای برنامه های امیدبخش و نشاط آفرین در جامعه کارگری هدف گذاری شده و برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگران در این راستا است.

آرامش افزود: امیدواریم با تغییر نگاه ها به ورزش کارگری و ورود حامیان مالی به این بخش، شاهد اعزام ورزشکاران کارگر استان به رویدادهای ملی و بین المللی باشیم، چرا که این ظرفیت در ورزشکار کارگر وجود دارد و باید از آن حمایت و پشتیبانی لازم صورت پذیرد.