ایلام - ایرنا - مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: بیش از ۷۰۰ نفر از ساکنان مناطق حاشیه نشین شهر ایلام امروز به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت از خدمات رایگان تیم چندتخصصی پزشکی بهره مند شدند.

سرهنگ علی مریدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پنج تیم تخصصی در رشته های دندانپزشکی، کودکان، داخلی، زنان و ارتوپدی خدمات رایگان درمانی برای مراجعان ارایه کردند.

وی افزود: این برنامه به همت بسیج حامعه پزشکی و مرکز نیکوکاری رهپویان عدالت در منطقه جمهوری از صبح تا ظهر به مراجعان جامعه هدف خدمات درمانی در تخصص های مذکور ارائه دادند.

مریدی ادامه داد: مراجعان از عامه مردم و قشر کم درآمد ساکن در منطقه جمهوری هستتد که توسط کمیته امداد شناسایی و برای دریافت خدمات رایگان درمانی معرفی شده اند.

وی یادآور شد: این برنامه با مشارکت سپاه، بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، کمیته امداد و مرکز نیکوکاری رهپویان عدالت برکزار شد.

به گفته مریدی سال جاری پنج تیم چند تخصصی در چهار شهرستان ملکشاهی ، دهلران، ایلام و مهران برای بیش سه هزار نفر خدمات درمانی و پزشکی تخصصی انجام داده اند.

وی اضافه کرد: همچنین امسال ۱۵ تیم عمومی و سلامت شامل پزشک عمومی، ماما، روانشناس، آموزش بهداشت و دارو شناس به مناطق محروم اعزام شده اند.

مریدی اظهار کرد: بیمارانی که نیازمند به درمان تکمیلی و عمل جراحی داشته باشند به مراکز بیمارستانی معرفی و به صورت رایگان مداوا می شوند.

به گزارش ایرنا، پارسال ۴۵ تیم چند تخصصی و ۱۵۰ تیم عمومی و سلامت به مناطق محروم استان اعزام شدند.

عید فطر سال جاری تیم تخصصی الکفیل با حضور چهارروزه در ایلام به ارائه خدمات تخصصی دندان پرداخت.