تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به حضور دو تیم تهرانی در فینال جام‌حذفی به احتمال زیاد همه شرایط ۵۰-۵۰ خواهد بود، البته در این روزها دسیسه‌هایی علیه ما می‌شود که برای ما جای سئوال دارد چرا که پرسپولیس نماینده ایران است و نمی‌دانم مشکل این دوستان چیست؟

به گزارش ایرنا، رضا درویش پس از حضور پرسپولیس در فینال جام حذفی تاکید کرد: امروز هم بازیکنان ما نمایش قابل قبولی را از خود نشان دادند. ما در ۱۵ دقیقه اول ۸ موقعیت گل داشتند اما در ادامه کمی حریف را دست‌کم گرفتند. با این برد حضور ما در فینال قطعی شده و از الان باید آماده فینال جام حذفی شویم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم جام دیگری را به هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم، آنها امروز دوست داشتند در کنار تیم باشند و از بازیکنان خود حمایت کنند اما نشد ولی با انرژی زیادی که به تیم دادند آماده می‌شویم تا جام دیگری را بالای سر ببریم.

او در خصوص اینکه شرایط بازی فینال جام‌حذفی چگونه خواهد بود گفت: فکر می کنم چون دو تیم تهرانی هستند باید مساوی باشد و این شامل هزینه ها و حضور هواداران خواهد بود. در مورد هزینه تبلیغات هم فکر می کنم برای دو باشگاه ها باشد چرا که لیگ نیست که ۱۶ تیم ذینفع باشند و فقط دو تیم در این بازی حضور دارند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص داوری تاکید کرد: در مورد داوری حرفی ندارم، در هفته های اول بیشترین ضرر را از داوری دیدیم اما همیشه این مطرح بوده که اشتباهات بخشی از داوری بوده و حرفی هم نداریم اما من به داور ایرانی اعتقاد دارم چرا که داوران خوبی داریم و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

او در واکنش به این سئوال که استقلالی‌ها اعلام کرده‌اند از نظر شرایط مالی با پرسپولیس مساوی نبوده و تعادلی بین آنها نیست، گفت: اول باید به این نکته اشاره کرد که این مسایل داخلی است و نباید رسانه‌ای شود. از سویی دیگر می‌دانم که حجت کریمی چه تلاشی می‌کند تا کارهای استقلال زمین نمانده و انجام شود. امیدوارم مشکل استقلالی‌ها هم حل شود چرا که آنها تیم همشهری ما هستند و اگر می‌خواهیم فوتبال قوی داشته باشیم یکی از دلایلش این است که استقلال در لیگ حضور دارد.
درویش تصریح کرد: از همین فرصت استفاده می‌کنم و از مربیان تراکتور و سپاهان که قهرمانی ما را تبریک گفتند تشکر می‌کنم، امیدوارم با حضور این مربیان لیگ خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه عنوان می‌شود بازیکنان پرسپولیس از پرداختی خود ناراضی هستند، یادآور شد: بعید می‌دانم اینطور باشد چرا که همه بازیکنان تا این لحظه بالای ۷۶ درصد دریافتی داشته‌اند و سعی می‌کنیم این هفته هم پرداختی داشته باشیم. البته ما مسایل مالی خودمان را رسانه‌ای نمی‌کنیم تا برای هوادار دغدغه‌ ایجاد نکنیم اما باید بگویم هر روز یک چک برگشتی برای ما می‌آورند و البته بحث مالیاتی هم داریم اما باید از مسؤولان اداره مالیات تشکر ‌کنم چرا که چندبار حساب ما بسته و باز شد.

مدیرعامل سرخ‌پوشان تهرانی با اشاره به اینکه بسیاری از مطالبات مربوط به سال‌های پیش است گفت: بخشی از این مطالبات به دهه ۸۰ باز می‌گردد، در آن ایام فردی ۵۰ میلیون پول داده اما الان به دلیل ارزش مالی مطالبه میلیاردی دارد. این مسایل باعث شده نتوانیم قرارداد بازیکنان را به آن شکلی که می‌خواهیم منعقد کنیم اما وظیفه باشگاه این است که به تعهدات خود عمل کند و تلاش همه ما هم بر این وظیفه است.

او در مورد حاشیه‌های ایجاد شده پس از عکس یادگاری پرسنل باشگاه پرسپولیس با جام قهرمانی تاکید کرد: نمی‌دانم این همه دسیسه و دشمنی با پرسپولیس برای چیست؟ وقتی من به باشگاه رفتم همه پرسنل دوست داشتند با جامی که برای آن زحمات زیادی کشیده بودند عکس یادگاری بگیرند، اولویت هم با خانم‌ها بود و برای همین آنها جلوتر نشستند اما این همه جنجال درست کردند.

وی تاکید کرد: آیا آنهایی که این مسایل را مطرح می‌کنند و به دنبال حاشیه برای باشگاه هستند دلسوز بوده و به فکر منافع پرسپولیس خواهند بود؟ بحث مجوز حرفه‌ای را ببینید، اگر با درویش یا پرسپولیس مشکل دارید بگویید اما ما نماینده ایران هستیم و ناراحتی شما در قبال نام ایران درک نمی‌کنم. باشگاه‌های عربستان و چین را ببینید که چند تیم آنها دولتی هستند؟ آیا کسی از این کارها می‌کند؟ همین امشب که ما برنده شدیم خیلی‌ها ناراحت هستند و شب بد می‌خوابند اما من چه باید بکنم؟

درویش در واکنش به مجوز حرفه‌ای این باشگاه گفت: کمیته بدوی تحت نظر فدراسیون و ای اف سی کار می‌کند، کمیته بدوی گزارش‌های خود را به دبیرکل فدراسیون ارائه می‌کند و قانون هم می‌گوید اگر اعتراضی دارید پرونده به کمیته استیناف می‌رود. البته برخی‌ها به دنبال آن هستند که مجال و فرصتی برای صحبت داشته باشند اما یک سئوال آیا وقتی ما مجوز گرفته‌ایم آیا باید  اعتراض کنیم چرا مجوز گرفته‌ایم؟