تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: از قبل هم گفته بودم اگر به زمین بیایم گل می‌زنم و این کار را هم کردم. امیدوارم در بازی آخر استقلال برنده باشد و جام را بالای سر ببرد.

به گزارش ایرنا، بابک مرادی بعد از شکست تیمش در دیدار برابر پرسپولیس و حذف از جام حذفی فوتبال ایران تصریح کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.

او در واکنش به نتیجه این بازی و پنالتی که زد ادامه داد: به تیم فوتبال پرسپولیس تبریک می‌گویم اما امیدوارم در فینال استقلال برنده جام حذفی باشد. در مورد پنالتی هم باید بگویم قبل از بازی به بیرانوند گفتم اگر به زمین بیام حتما گل می‌زنم و این کار را هم کردم.

وی در خصوص اینکه دیدار پایانی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی خاطر نشان کرد: اگر در تهران باشم به ورزشگاه خواهم رفت و امیدوارم استقلال برنده باشد.

مرادی در واکنش به این موضوع که تیم هوادار تعویض‌های زودهنگام زیادی دارد، گفت: امسال دو بار برای من تعویض زودهنگام اتفاق افتاد. یک بار انصافاً خودم مقصر بودم ولی بازی با ذوب آهن مقصر من نبودم و فنی هم نبود. ساکت الهامی جای پدرم است و خیلی برایش احترام قائل هستم.