تهران- ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه شب گزارش دادند، ارتش رژیم صهیونیستی از حمله زمینی حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی نگران است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله زمینی حزب الله لبنان به فلسطین اشغالی نگران است.

بر اساس این گزارش، حزب الله لبنان برای اعزام نیروهای ویژه به شهرک های شمال فلسطین اشغالی و به اسارت گرفتن اسرائیلی‌ها برنامه‌ریزی می‌کند و رزمایش اخیر حزب الله نشان دهنده توسعه توان زمینی این جنبش است.

یدیعوت آحارونوت افزوده است: رزمایش نظامی که روز یکشنبه حزب الله در نزدیکی مرز انجام داد، شبیه حمله به شهرک‌های اسرائیلی و انجام عملیات اسارت گیری بود که در آن پهپادها و موتورسواران حضور داشتند.

این رسانه صهیونیستی اضافه کرده است: این رزمایش بهبود قابل توجهی را در توانایی‌های یگان‌های زمینی حزب‌الله به‌ویژه «نیروی ویژه رضوان» که در سوریه تجربه کسب کرده است، نشان داد.

در پایان این گزارش آمده است: ظاهراً این نیروها با هدایت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در اقدامی تهاجمی بسیار مهم به سمت خط تماس با اسرائیل پیشروی کرده و با هدف افزایش سطح آمادگی برای جنگ از آوریل ۲۰۲۲ استقرار خود را آغاز و ظرف یک سال به اتمام رسانده است.

حزب الله روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) و چند روز مانده به بیست و سومین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان از دست نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب لبنان رزمایش برگزار کرد.

این رزمایش در یکی از پادگان‌های حزب الله در جنوب لبنان نزدیک به منطقه ملیتا برگزار و در آن از گلوله‌های جنگی استفاده و موشک‌ها و خودروهای نظامی به نمایش گذاشته شد.

در این رزمایش یگان‌های تخصصی از رسته‌های مختلف نظامی حزب الله لبنان حضور داشتند.

۲۵ ماه می سال ۲۰۰۰ رژیم صهیونیستی متحمل شکستی سخت در برابر مقاومت حزب‌الله لبنان و در نتیجه مجبور به عقب‌نشینی از جنوب لبنان شد که این روز به «عید مقاومت» در لبنان معروف شده است.