یزد - ایرنا - عملیات اجرایی جاده سیروس آباد شهرستان بافق روز جمعه در آیینی با حضور استاندار یزد، اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار یزد در این آیین، اجرای جاده سیروس آباد را یکی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان‌های بافق و کوهبنان دانست و گفت: عملیات اجرایی این پروژه به همت مجموعه‌های صنعتی و معدنی چادرملو، سنگ آهن مرکزی بافق و معدن دی ۱۹ در قالب کنسرسیوم دشت یوز و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی انجام می شود.

مهران فاطمی افزود: پیگیری های استان برای اجرای این پروژه در سطوح ملی انجام شد و به طور ویژه از پیگیری های نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه، مروست و خاتم در این راستا قدردانی می کنیم. .

وی ادامه داد: این پروژه راه سازی زمینه ساز عمران و آبادانی این منطقه می شود و براساس برنامه زمانبندی پیمانکار، عملیات اجرایی آن ۱۸ ماه به طول می انجامد.

استاندار یزد اظهار امیدواری کرد عملیات اجرایی پروژه جاده سیروس آباد با قدرت و سرعت بالا و کیفیت هرچه بهتر به پایان برسد و مردم شهرستان های بافق و کوهبنان از این جاده استفاده کنند.

فاز اول ورزشگاه سرپوشیده ۶ هزار نفری اردکان به بهره برداری رسید

فاز اول ورزشگاه سرپوشیده 6 هزار نفری سردار شهید سلیمانی نیز روز جمعه با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان شهرستان اردکان ، با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، در کنار مجموعه ورزشی 6 هزار نفره اردکان، زمین فوتبال، استخر و هتل نیز در نظر گرفته شده و در آینده امکانات کاملی برای استفاده تیم‌های ورزشی در جوار این ورزشگاه ایجاد خواهد شد.

مهران فاطمی استاندار یزد در آیین بهره برداری از این طرح گفت: انتظار از سایر مجموعه‌های صنعتی استان نیز این است که در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی توجه لازم را داشته باشند.

مرکز شهرستان اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.