کرمانشاه – ایرنا - همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت سوم خرداد و دهه کرامت روز شنبه در شهرستان کنگاور با حضور نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا، گفت: این برنامه پیاده روی به مناسبت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، هفته ملی جمعیت و دهه کرامت به همت اداره ورزش و جوانان، سپاه ناحیه شهرستان، هیات ورزش های همگانی و شهرداری و با حضور حضرت آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، مسئولین شهرستانی و افزون بر یک هزار نفر برگزار شد.

«داود مبرا» با بیان اینکه به ۱۵۰ نفر از شرکت کنندگان در این مراسم جوایزی اهدا شد افزود: یک دستگاه دوچرخه، ۲۵ سکه طلا و مابقی کارت هدیه و پول نقد به برگزیدگان قرعه کشی اهدا شد.

وی در ادامه هدف از این برنامه را ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی مردم عنوان کرد، افزود: شرکت کنندگان از درب اداره ورزش و جوانان کنگاور پیاده روی را آغاز و با طی مسیر بیش از ۲ کیلومتری بلوار شهید چمران به ورزشگاه شهید قلیوند رسیدند.

همایش پیاده روی امروز با حضور شمار قابل توجهی از علاقه مندان برگزار شد که نشان دهنده توجه و علاقه مندی مردم به این نوع برنامه های ورزشی و سلامت محور است.

در کنار این همایش، اجرای برنامه‌های جنبی فضای شاد و مفرحی را برای شرکت کنندگان رقم زد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.