تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط برابر سرخابی‌ها در فینال جام‌حذفی گفت: ۲ تیم شرایط خوبی از نظر بدنی دارند اما این بازی نیاز به آرامش، تمرکز و اعتماد به نفس دارد و هر تیمی که بهتر عمل کند پیروز خواهد شد.

ناصر ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این سئوال که در آستانه فینال جام‌حذفی و تقابل دوباره استقلال و پرسپولیس وضعیت دو تیم را چگونه ارزیابی می‌کند، توضیح داد: استقلال و پرسپولیس در جریان لیگ برتر فوتبال ایران بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته و نشان داده‌اند شرایط خوبی دارند. بازیکنان دو تیم آمادگی بالایی از نظر بدنی دارند اما این بازی بنا به شرایط خاصی که دارد نیازمند آرامش، تمرکز و اعتماد به نفس است و هر تیمی که بتواند این مسایل را بهتر مدیریت کند، فاتح مسابقه خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار دو تیم بیشتر جنبه حیثیتی دارد و هواداران سرخابی‌ها حاضرند برخی از بازی‌های لیگ را واگذار کنند اما در برابر رقیب سنتی برنده باشند. هواداران و تماشاگران این دیدار را با هیجان و استرس زیادی دنبال می‌کنند و همین شرایط در بین دو تیم، نیمکت و بازیکنان هم حاکم است. باید دید کادر فنی دو تیم با چه شرایط و آرایشی تیم خود را روانه میدان می‌کنند و این موضوع می‌تواند برگ برنده این دیدار باشد.

ابراهیمی تاکید کرد: یحیی تیم بسیار خوبی را بسته و از کادر فنی با دانشی بهره می‌برد،‌ در آن سوی میدان، استقلال یک مربی خارجی احساسی را روی نیمکت دارد که در طول فصل بارها به دلیل رفتارهای خود مسایلی را به همراه داشته اما امیدوارم در این بازی کادر فنی دو تیم بتوانند خودشان را به خوبی کنترل کنند چرا که اگر آنها بتوانند بر استرس و فشار بازی غلبه کنند بازیکنان نیز با آرامش بیشتری به زمین خواهند رفت.

وی یادآور شد: شرایط برای هر دو تیم ۵۰ به ۵۰ است و مهم‌ترین مساله، تمرکز و تصاحب میانه میدان است که هر دو تیم برای آن برنامه خواهند داشت. به نظر من سیستم بازی و آرایش تیمی برنده این بازی را مشخص خواهد کرد و باید امیدوارم باشیم یک بازی خوب را از سوی هر دو تیم ببینیم.

گفتنی است دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۹:۴۵ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود.