یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد یزد گفت: حضرت امام خمینی (ره) مظهر اسلام ناب محمدی در جهان بود و قدرت معنویت را مقابل استکبار نشان داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا تیموری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد این شهرستان افزود: حضرت امام خمینی (ره) خود را وقف دین و ارزش‌های معنوی کرد .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) به اهمیت معرفی ابعاد وجودی و شخصیت و اهداف و آرمان‌های ایشان به مردم به خصوص نسل جوان و دانش آموزان تاکید کرد.

این مسئول بیان کرد: سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) فرصتی است تا با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی مردم و جوانان را در جریان زوایای شخصیت ایشان قرار دهیم.

تیموری گفت: ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۴ خرداد در شهر و روستاهای بهاباد باید با جلب مشارکت مردم و جوانان برگزار شود و همه وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

همچنین امام جمعه بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین، معرفی امام و اهداف ایشان به جوانان است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی افزود: برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد باید مردمی و با همکاری مسئولان به نحو شایسته در شهر و مناطق روستای شهرستان بهاباد برگزار شود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.