تهران-ایرنا-ژنرال «مایکل کوریلا» فرمانده ستاد مرکزی ایالات متحده امریکا (سنتکام) روز سه‌شنبه وارد تل آویو شد و با رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «سما» فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت که کوریلا با «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص مسائل و همکاری مشترک و تعمیق ظرفیت‌ و توان عملیاتی مشترک و برنامه‌ها و هماهنگی در عملیات‌ها گفت وگو کرد.

براساس این گزارش ، فرمانده ستاد مرکزی ایالات متحده امریکا (سنتکام) همچنین در جریان رزمایش ستاد مشترک ارتش اسرائیل قرار خواهد گرفت.

کوریلا امروز وارد سرزمین های اشغالی شد و این سفر سه روز به طول خواهد انجامید.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب از برگزاری رزمایش نظامی در مقر وزارت امنیت این رژیم در شهر تل آویو در مرکز سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

برگزرای رزمایش در پایگاه «الکریاه» در مقر وزارت امنیت این رژیم از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۴:۰۰ روز دوشنبه و روز سه شنبه از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه به وقت فلسطین اشغالی و به صدا در آمدن آژیرهای خطر ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه از برنامه های ارتش این رژیم در روزهای اخیر بوده است.

صهیونیست‌ها گزارش داده بودند که این رزمایش در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی از شمال گرفته تا جنوب برگزار خواهد شد و در آن جنگ در چندین جبهه نیز شبیه سازی می شود.