ایرج حسن پور روز چهارشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براساس آمار ثبت شده در سامانه ۱۲۴، میانگین زمان پاسخگویی کارشناسان این مرکز یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده که پایینتر از استاندارد تعریف شده (۲ دقیقه) است.
وی ادامه داد:در همین مدت نیز تعداد ۸۴۳ تماس صوتی ضبط شده از طریق صندوق صوتی توسط کارشناسان مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت، این اداره ثبت و برای رسیدگی ارجاع شده است.
مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی طی همین مدت، مربوط به گرانی کالا بویژه موادغذایی، خوراکی نوشیدنی،روغن، مرغ، خودرو و خدمات خودرویی و عدم رعایت ساعات کار نانواییها و گاز مایع و طرح یکپارچه خودرو بوده است.
وی بیان کرد: بر اساس نظر سنجی سامانه بیشاز ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی به صورت الکترونیک از نحوه پاسخگویی رضایت کامل داشتهاند که این موضوع نشان دهنده توجه ویژه این اداره کل به موضوع استفاده از نقش مردم در فعالیتها است.